Новини »

Апаратна нарада при міському голові

07.12.2010, 0:00

6 грудня відбулася щопонеділкова нарада при міському голові за участю керівників виконавчих органів, начальників державник правоохоронних, контролюючих і фінансових структур. Цього разу на засіданні розглядалися питання про результати роботи державної виконавчої служби Олександрійського міськрайонного управління юстиції, виконання доходної частини бюджету за 10 місяців поточного року та про виконання доручень, наданих на попередніх нарадах.
Заступник начальника управління юстиції – начальник відділу ДВС В. Світановський поінформував присутніх про виконавчі стягнення із заробітної плати та до пенсійного фонду, окремо зупинившись на проблемах при виконанні даних впроваджень: ненадання довідок з БТІ, неможливість арештувати житло громадян в рахунок заборгованості з ряду причин. Окремо йшлося про заборгованість приватних підприємств у комунальній сфері до пенсійного фонду, де 63 виконавчих впровадження виконуються на суму 2180978 грн. Наприклад, КП «ЖЕК №2», ДП «Комунальник», ДП «Житлосервіс» мають борг 429923 грн.; КП «ЖЕК№6» та ПП «Приват житло» – 155144 грн.; КП «ЖЕК№4», ПП «Комфорт», ПП «Затишок» – 229118 грн. ПП «Приватжитло» має заборгованість із заробітної плати у сумі 20,2 тис. грн. Як приклад, наведена ситуація, коли законодавство порушується досить успішним підприємцем, власником колишньої швейної фабрики, яку він неодноразово передавав у власність своїм родичам (директор ЗАТ «Олександрійська швейна фабрика» В. Проквас, частина будівель належить Г. Проквас, його матері). Як було повідомлено на нараді, по даному підприємству документи в БТІ не оформлені належним чином, податки не сплачуються, люди на робу не оформлені, реконструкція приміщення відбувається без відповідних дозволів, не змінено цільове використання приміщень, які здаються в оренду. Міський голова дав доручення контролюючим органам провести перевірку по даному підприємству і доповісти на наступній нараді. Інші відомі підприємці також мають значну заборгованість з орендної плати: А. Амірсейідов 40 тис.грн. (за будівлю по вул. Кременчуцькій, 60), ПП «Агропромисловий комплекс «АРТЕМ» (директор С. Журавльов) – 25,4 тис. грн. (вул. Шевченко, 81). По обох орендарях документи на примусове стягнення передані до відділу державної виконавчої служби. Депутатам обласної ради С. Цапюк запропонував звернутися на сесії обласної ради з проханням дозволити надавати довідки БТІ для державної виконавчої служби безкоштовно. Міська рада, у свою чергу, поставить перед обласним керівництвом питання якісного кадрового складу БТІ. А. Дичку доручено вивчити роботу комунальних підприємств, у разі їх неприбутковості передбачити у бюджеті 2011 року на закриття таких підприємств. «Спільно ми зможемо навести порядок у питаннях погашення заборгованості», – відзначив Степан Кирилович.
Після обговорення інформації по виконанню надходжень міського бюджету у 2010 році міський голова дав доручення управлінню економіки протягом місяця щоденно вести перелік робочих місць та сплати за ринковий збір на ринку «Айсберг», який єдиний з усіх ринків міста не виконує планових надходжень. У свою чергу відповідна перевірка буде проводитися і на центральному ринку, адже останнім часом кількість торгуючих на ньому, за словами директора підприємства, збільшилася, ринковий збір у 2009 році зріс з 1,5 грн. до 2,5 грн., при цьому планові показники по цьому виду податку до міського бюджету у 2010 році залишилися на рівні 2009 року. Що стосується стоянок автотранспорту, які сьогодні не сплачують за парковку до міського бюджету, щодо них будуть переглянуті договори оренди земельних ділянок, і, при можливості, віддані в оренду тим підприємцям, які згодні сплачувати податки до міського бюджету, або передані в комунальну власність. Усім службам були дані доручення направити зусилля на роботу по сплаті податків, особливо це стосується легалізації праці, яка сьогодні стоїть на жорсткому контролі міського голови. З даного приводу начальник управління праці та соціального захисту населення О. Назаренко доповідає щоденно. Управлінню комунального майна по результатах наради міський голова доручив проаналізувати надходження плати за землю, подати інформацію щодо суми збитків, завданих міській раді несвоєчасним оформленням оренди земельних ділянок та підготувати матеріали до суду по стягненню і відшкодуванню збитків, завданих несвоєчасним оформленням. Для повної координації функціонування юридичної служби було доручено усіх юристів, які працюють у підрозділах міської ради, підпорядкувати юридичному управлінню міської ради. Податковій інспекції було рекомендовано узгодити планові показники по усіх видах податків з прийнятими показниками міського бюджету на 2011 рік.
По виконанню доручень вирішено для закупки нових світлофорів у міському бюджеті 2011 року передбачити відповідні кошти, а для поточного ремонту 2-х виділити зараз 5 тис. грн. Щодо скорочення апарату міської ради доповів керуючий справами міської ради В. Чеботарьов, зазначивши, що списки на скорочення, відповідно до законодавства, передані на розгляд профспілкового комітету, який протягом місяця подасть пропозиції щодо зведення скорочення до мінімуму та пом»якшення його негативних наслідків.
Начальник управління охорони здоров»я міської ради С. Дьячук детально доповів про надходження та використання благодійних внесків, яких за 10 місяців поточного року надійшло 773948 грн. Найбільше (54%) припадає на міську лікарню №1 – 423313 грн., 24% або 183814 грн. отримала стоматологічна поліклініка, дитяча лікарня – 105545 грн. або 14%; станція швидкої медичної допомоги – 22538, або 3%, питома вага міської лікарні №3 та АЗПСМ №2 селища Димитрово – по 2% (15158 грн та 16503 грн відповідно) і 7066 грн, або 1% отримала АЗПСМ №1 селища Пантаївки. Якщо брати у розрізі відділень міської лікарні №1, то за 10 місяців від травматології надійшло 1,5 тис. грн.., від терапії – 1,020 грн., від хірургії – 5,149 грн., від пологового відділення – 3,550 грн., від гінекологічного відділення – 5,200 грн.; від неврологічного відділення – 250 грн. Оприлюднені цифри шокували присутніх, адже виходить, що вдень у середньому населення надавало благодійної допомоги 10 грн. Міський голова зазначив, що відповідні цифри зовсім не відповідають дійсним надходженням від хворих і знову (як він зазначив – востаннє) дав доручення відпрацювати дієвий механізм надходжень, обліку та цільового використання благодійних внесків. Орендна плата медичних кіосків, розташованих на території лікарень, теж має багато запитань. Щомісяця від 8-ти кіосків, що знаходяться у МЛ№1, на рахунок лікувального закладу надходить 3,7 тис. грн., від 1 кіоску, який орендує ТОВ «Медіфарм» в дитячій лікарні (20 кв. метрів) – 230 грн. У той час комунальні підприємства за оренду приміщень сплачують значно більші суми. Тому за дорученням першого заступника міського голови Л. Давиденко відповідні орендні ставки будуть переглянуті.