QR Code
https://olexrada.gov.ua
phone_iphone

Як захистити дитину онлайн під час літніх канікул?

Якщо у вашій сім’ї з’явився будь-який новий гаджет, яким цікавиться дитина: ігрова консоль, смартфон, ноутбук, планшет тощо, завжди краще ознайомитися з усіма тонкощами, перш ніж давати його дитині. Перевірте, чи можна заздалегідь налаштувати вікові обмеження або установити фільтри та батьківські контролі. Якщо вам потрібна допомога, звертайтеся до гайдів для батьків про контролі, соціальні мережі, ігрові консолі, ПК та багато іншого.

Керуйте часом

На канікулах діти проводять більше часу вдома, тому важливо поговорити із дитиною про екранний час, щоб усі члени сім’ї знали, який час є прийнятним. На багатьох пристроях і додатках можна налаштувати обмеження екранного часу. Крім того, рекомендуємо підписати з дитиною Сімейну угоду із правилами використання гаджетів для всієї родини.

Говоріть про безпеку в інтернеті

Розвиток критичного мислення щодо безпеки в інтернеті може мати навіть більше значення у захисті онлайн і дати дітям впевненість в онлайн-світі. Регулярно говоріть з дітьми про користування інтернетом, обговорюйте різні сценарії, з якими вони можуть зіткнутися в, щоб вони були готовими до того, як на це реагувати. Згадайте про те, як ігнорувати небажані запити у друзі, залишати неприємні та шкідливі онлайн-чати, повідомляти про окремих людей або не поширювати особисту інформацію. А допоможе із такими розмовами спеціальний подкаст «Хороших батьків не блокують».

Куди звертатися за допомогою:

  • Зупинити поширення та видалити онлайн фото та відео допоможе сервіс Take It Down, який запустили в Україні за підтримки телеком-оператора «Датагруп»: https://stop-sexting.in.ua/adult/zupynyty-poshyrennia/
  • Консультаційна лінія 1545 (далі обрати “3”) для дітей та дорослих – дзвінки безплатні та анонімні, лінія працює цілодобово.

#stop_sexтинг – провідна в Україні громадська організація про захист дітей в інтернеті. Отримала премію Глобального договору ООН та загалом навчила більше ніж 900 000 дітей та батьків. В межах інформаційної кампанії торкнулася мільйонів українських родин, а також створила першу в країні консультаційну лінію щодо безпеки дітей в інтернеті 1545 (далі 3) та психологічну лінію підтримки для дітей та батьків на тему онлайн-ризиків на сайті.