Головне управління Державної податкової служби в Кіровоградській області нагадує про роботу комунікаційної податкової платформи.
Її завдання – діалог між податковою та представниками бізнес-спільноти й інститутами громадянського суспільства з метою оперативного надання відповідей на запити і звернення, вирішення інших нагальних питань.
У Головному управлінні ДПС у Кіровоградській області створено окрему електронну скриньку: [email protected], на яку можна надіслати запит або звернення, в якому необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення, а також вказати номер телефону або e-mail для зворотного зв’язку – надання відповідей.
Звернення оформлюється відповідно до встановлених вимог документування, зокрема в обов’язковому порядку зазначається адресат, дані відправника та інші реквізити. Лист повинен містити підпис людини, яка звертається із запитом, або її уповноваженої особи.
Після отримання листа з вами оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді або дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Кіровоградській області.
– Запрошуємо до комунікації на податковій платформі лідерів думок, представників громадських організацій, професійних спілок та бізнес-асоціацій та інших представників громад, – зазначають в управлінні.