Страхувальникам після отримання коштів за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності від Пенсійного фонду України потрібно у встановлені терміни здійснити виплату застрахованим особам коштів та протягом місяця з дня проведення таких виплат надіслати повідомлення встановленої форми про виплату коштів застрахованій особі.
Як це зробити пояснюють в головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.
Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам страхувальниками через електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (далі ‒ вебпортал): https://portal.pfu.gov.ua/.
Страхувальникам, які зареєструвалися на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису (КЕП), надано можливість з екранної форми заяви-розрахунку: переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку; сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до підсистеми ЕРЛН.
Для цього необхідно здійснити 7 КРОКІВ:
КРОК 1: в розділі «заява-розрахунок» на вебпорталі обрати «заяву-розрахунок» у статусі «оплачено»;
КРОК 2: натиснути кнопку «Створити повідомлення»;
КРОК 3: в повідомленні за необхідності відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
КРОК 4: внести дату виплати та виплачену суму за рахунок коштів Пенсійного фонду України;
КРОК 5: після внесення всіх даних сформувати повідомлення;
КРОК 6: ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до Пенсійного фонду України;
КРОК 7: у розділі «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам» переглянути повідомлення та його статус.
Звертаємо особливу увагу! Наразі, в результаті впровадження технічних рішень формування та подачі страхувальниками через електронний кабінет повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, ПОВІДОМЛЕННЯ В ПАПЕРОВОМУ ВИГЛЯДІ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.
!!! Повідомлення про виплату коштів можна сформувати по всіх заявах-розрахунках, в тому числі прийнятих з 2 січня 2023 року.
!!! У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування уповноважені спеціалісти Пенсійного фонду України мають право здійснювати перевірку страхувальника щодо використання коштів Фонду.