Із 31 травня до 3 червня в приміщені Центру надання адміністративних послуг буде здійснюватися прийом заяв від власників майна щодо отримання компенсації за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених громадян, які проживають безкоштовно.
Прийом проводитиметься за попереднім записом через електронну чергу. Отримати талони можна на рецепції ЦНАПу або на сайті ЦНАПу в розділі «електронна черга».
Перелік необхідних документів:
1. Заява встановленого зразка.
2. Паспорт громадянина України заявника, як власника житла . При поданні паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити довідку про реєстрацію місця проживання особи.
3. Нотаріально посвідчена довіреність, яка дає право представляти інтереси заявника, у разі подання документів уповноваженою особою.
4. Документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення.
5. Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника.
6. Копії довідок про реєстрацію внутрішньо переміщених осіб.
8. Реквізити рахунку власника житла у форматі IBN.
Якщо власників майна декілька, в цьому разі заяву може подати один із власників, без згоди інших.
Спадкоємці, які прийняли спадщину також мають право подати заяву на отримання компенсації, в такому випадку подаються документи, які підтверджують факт прийняття спадщини (наприклад: довідка про реєстрацію місця проживання зі спадкодавцем на дату його смерті, витяг з спадкового реєстру).
Документи будуть прийматися за адресою: м. Олександрія, проспект Соборний, 59, з 8:00 до 17:00. Телефон для довідок 0 800 40 44 45 .