Пенсійний фонд України проводить роботу щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі. Щоби зменшити ризики, пов’язані з втратою чи пошкодженням паперових документів під час воєнних дій на території України варто скористатися онлайн сервісом «е-трудова». Наразі цією послугою вже скористалися майже 43 тисячі мешканців області.
Роботодавці, які зберігають паперові трудові книжки працівників, або самі власники трудових можуть подати заявку через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України у розділі «Комунікації з ПФУ» – «Відомості про трудові відносини».
Наразі існує два варіанти переведення паперової трудової книжки в «цифру»:
– подати тільки скановані копії трудової книжки, а фахівці Пенсійного фонду України переведуть їх у цифровий формат;
– записи паперової трудової книжки самостійно перевести в цифровий формат та додати скановані копії. Цей варіант пришвидшить обробку даних трудової книжки спеціалістами Пенсійного фонду України.
До електронного звернення також необхідно додати й інші документи, що підтверджують стаж: навчання (диплом, свідоцтво, атестат), військову службу (військовий квиток), періоди догляду за дитиною (свідоцтво про народження дітей тощо).
Водночас фізичним особам–підприємцям рекомендується подати через персональний кабінет скан-копії: витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію ФОП, або довідки з Державної податкової служби про облік як суб’єкта підприємницької діяльності.
Після завантаження документів і їх засвідчення електронним підписом запис буде збережено та направлено на розгляд до Пенсійного Фонду України. Результат обробки звернень буде відображатися в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після перевірки та внесення даних відповідальною особою ПФУ, дані про трудовий стаж з’являться в розділі «Електронна трудова книжка».
https://olexrada.gov.ua
Останні новини
Оголошення