📢 Із 19 травня розпочинається реєстрація для видачі талонів на продуктові набори від світової продовольчої програми, яка діє під егідою ООН. Мова йде про гуманітарний вантаж у розмірі 160 тон (8 фур), який Олександрія отримала на початку тижня.
Продовольчі набори одержать усі вимушені переселенці незалежно від віку, які проживають на території Олександрійської громади! Серед основних умов їх отримання – довідка ВПО (бажано, в роздрукованому варіанті).
Для уникнення великих скупчень людей працюватиме 3 пункти реєстрації:
✅ На базі палацу культури «Світлопільський» за адресою: проспект Соборний, 89 (із 20 травня);
✅ Музична школа, за адресою: площа Соборна, 6;
✅ Інформаційно-туристичний центр «Олександрія», за адресою: вул. Шевченка, 66.
⏱ Графіки роботи: 19 травня з 11.00 до 17.00. Із 20 травня з 9.00 до 17.00.
Обідня перерва: 12.00-13.00. Субота, неділя – вихідні.
📌 Із собою необхідно мати: паспорт або інший документ, що посвідчує особу, свідоцтво про народження дитини, довідка ВПО.
☝️Увага! Безпосередня видача продуктових наборів розпочнеться з 20 травня за двома локаціями:
📍Координаційний центр волонтерів, що знаходиться на проспекті Соборному, 66;
📍Центр допомоги по вулиці Першотравневій, 9.
⏱ Години роботи: щодня з 10.00 до 16.00. Субота, неділя – вихідні.
Продуктові набори видаватимуться на основі отриманих талонів та довідки ВПО.
Прохання враховувати, що вага одного пакунку близько 17 кг. До його складу входять: макарони (7,5 кг), рис (7 кг), олія (1 л), м’ясні консерви (5шт. по 300 гр.). Також бажано мати при собі додаткові пакети.
📌 Реєстрація триватиме 2 тижні, а безпосередня видача продуктових наборів, яких сформовано 9 тисяч одиниць, – до місяця. Тож часу для реєстрації та одержання пакунків достатньо для охоплення всіх охочих переселенців.
‼️ Вимушеним переселенцям, які проживають в Ізмайлівському, Головківському, Олександрійському та Звенигородському старостинських округах їхати до міста не треба! Реєстрація, видача талонів і продуктових наборів відбуватиметься на місцях. Локації та час роботи повідомимо окремо на платформах Олександрійської міської ради, а також через старост відповідних округів.