QR Code
https://olexrada.gov.ua
phone_iphone

З яких питань олександрійці зверталися до міської влади у 2022 році

На засіданні виконавчого комітету, яке відбулося 23 лютого, присутні заслухали і обговорили стан виконання звернень громадян протягом минулого року.

Так, за 2022 рік до Олександрійської міської ради надійшло 3562 звернення громадян.

Основні питання, з якими олександрійці зверталися до органів місцевого самоврядування торік, стосувалися: обстеження будинків та проведення ремонтних робіт; переліку бомбосховищ та укриттів; пільгового перевезення людей в міському транспорті; надання матеріальної допомоги; поліпшення житлових умов; призначення та виплату соціальних допомог та субсидій; гуманітарної допомоги жителям громади і ВПО; виплати компенсації ЖКГ жителям, які прихистили ВПО тощо.

Тому серед прохань, які турбували містян найбільше, можна виокремити наступні:

– галузь житлово-комунального господарства 1201 звернення (33,72%). Так, протягом року було відремонтовано 150 ліфтів, проведено грейдерування доріг на 12 вулицях; видалено 400 аварійних дерев та проведено коронування 1980 зелених насаджень; здійснено ремонтні роботи по зовнішньому вуличному освітленню на 106 вулицях; завезено дрова малозабезпеченим громадяная по 219 зверненнях;

– потреба в соціальному захисті – 821 звернення (23,05%);

– за наданням матеріальної допомоги на лікування, поховання та побутові потреби звернулося 882 громадянина (24,76%), призначено матеріальну допомогу на суму 1 млн 860 тис. грн;

– щодо надання матеріальної допомоги на лікування пораненим військовослужбовцям надійшло 37 звернень, виплачено 370 тис. грн.

Також до міської ради зверталися люди з інвалідністю, пенсіонери, учасники війни та бойових дій, родини загиблих, одинокі матері та багатодітні сім’ї.

Щоквартально на офіційному веб-сайті оприлюднюються відомості про організацію роботи щодо звернень громадян. Відповідні дані постійно висвітлюються в газеті «Вільне слово» та місцевих телеканалах.

 В Олександрійській міській раді запроваджено постійний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян та впроваджена автоматизована програма «Звернення громадян».