У зв’язку з неподанням документів кандидатами на посаду директора КЗ «Палац урочистих подій» в терміни визначеними оголошенням про проведення конкурсу
від 07.06.2021 управління культури і туризму міської ради оголошує конкурс на посаду директора КЗ «Палац урочистих подій».
Вимоги до кандидатів на заняття зазначеної посади:
– стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;
– вільне володіння державною мовою;
– здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати посадові обов’язки керівника закладу культури.
Для участі в конкурсі впродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу кандидати подають наступні документи:
– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
– автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
– копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
– два рекомендаційні листи довільної форми;
– мотиваційний лист довільної форми (власну стратегію бачення подальшого розвитку закладу на 5 років).
Визначений період прийняття документів на посаду директора КЗ «Палац урочистих подій» з 06.08.2021 по 04.09.2021.
З 15.09.2021 розпочинає роботу конкурсна комісія для проведення конкурсів на заміщення посади директора КЗ «Палац урочистих подій»
Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси управління культури і туризму Олександрійської міської ради: [email protected], або за адресою:
площа Соборна, 6, каб.10, м. Олександрія, Кіровоградської обл., 28000.
https://olexrada.gov.ua
Останні новини
Оголошення