QR Code
https://olexrada.gov.ua
phone_iphone

Відтепер Олександрія має свій бренд

Сьогодні відбулася знакова для Олександрії подія. Міський голова Сергій Кузьменко разом з керівником брендингової агенції Rizdvo Денисом Зазубеком презентували бренд нашого міста. Окрім керівництва міської ради, на захід завітали місцеві засоби масової інформації.
У ході розмови Сергій Кузьменко розповів, що протягом останніх трьох місяців команда міської ради разом із колегами з Чернівецької агенцією Rizdvo працювала над тим, аби Олександрія отримала свій бренд.
«Із одного боку хочемо пишатися історією нашого краю, поважати землю і в той же час прагнемо показати перспективу, що наше місто готове розвиватися і ставати новим» – зауважив під час презентації міський голова. Також він додав: «Для того, щоби майбутнє Олександрії було красивим і для туристів, і для інвестора, і для тих, хто живе в нашому місті, дуже важливо, аби було брендування і логотип».
Денис Зазубек більш детально розповів про процес створення бренду міста, в основі якого ідея того, що воно починає історію з чистого листа, відкриває простір для нового, виходить з минулого, але пам’ятає про нього.
«Робота з Олександрією нам дуже сподобалася, – зазначив керівник агенції Rizdvo, – й історія про те, щоб створити бренд міста – це сьогодні часта історія для українських міст, адже Україна перероджується і з’являються нові цінності. Ми відходимо від пострадянського минулого і рухаємося до сучасного, нового життя».
Продовжуючи презентацію Денис Зазубек розповів, що логотипом є комбінований графічний знак, що складається із шрифтової частини та символу. Він створений у лаконічному геометричному стилі. У концепцію закладено мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини.
Розроблено 9 варіантів логотипу, враховуючи англомовну версію. Для концепції брендування збережено три основні фірмові кольори з герба міста – жовтий, зелений і малиновий, а також два додаткові – білий та чорний. Логотип динамічний і може змінюватися і вдосконалюватися за бажанням олександрійців.
Тож, підсумовуючи зустріч Сергій Кузьменко сказав: «Ця робота пояснює те, чим живе сьогодні Олександрія, чим вона багата і впізнавана. В основі закладена філософія, що місто готове змінюватися. Олександрійці будуть давати свої коментарі, пропозиції і як раз це є той шлях вдосконалення. Щоб ідея, яка тут закладена, запалила всіх жити, любити і робити це місто красивішим».

Більше фото за посиланням:

https://www.facebook.com/olexrada.kr/photos/pcb.238026431525325/238025318192103/