Шеринг документів ‒ це сервіс, за допомогою якого електронні копії документів громадян із застосунку «Дія» автоматично надсилаються до Пенсійного фонду України.
Раніше ця можливість поширювалася лише для ID картки, відтепер вона доступна і для реєстраційного номера платника податків та свідоцтва про народження дитини, розповідають в головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.
Іншими словами, якщо у заявника немає при собі оригіналів відповідних документів, це в жодному разі не вплине на отримання ним потрібної послуги. Адже достатньо поділитись цифровою копією документів через застосунок «Дія».
Послуги ПФУ доступні для відвідувачів через шеринг:
– призначення/перерахунок пенсій, субсидій, пільг та страхових виплат;
– уточнення персональних даних;
– оформлення / отримання пенсійного посвідчення;
– оформлення допомоги на поховання тощо.
Для передачі даних шляхом шерингу документів людині необхідно увійти до застосунку «Дія», відкрити необхідний документ та продиктувати або надати для сканування фахівцю сервісного центру штрихкод, а потім підтвердити запит на передачу даних у «Дії» до Пенсійного фонду України. Після цього відповідний документ миттєво завантажується до спеціалізованого програмного комплексу Пенсійного фонду України.
– Використання шерингу ‒ це зручно не лише для відвідувачів (дозволяє не носити з собою оригінали документів), а й підвищує ефективність та швидкість роботи сервісних центрів шляхом зменшення часу на обробку та перевірку документів – зазначають в управлінні