QR Code
https://olexrada.gov.ua
phone_iphone

З яких питань олександрійці зверталися до міської влади у 2020 році

На засіданні виконавчого комітету, яке відбулося 11 лютого, присутні заслухали і обговорили стан виконання звернень громадян протягом минулого року.
Так, за 2020 рік до Олександрійської міської ради надійшло 3475 звернень громадян (у 2019 році – 3963 звернення). Основні питання, з якими олександрійці зверталися до органів місцевого самоврядування торік, стосувалися: обстеження будинків та проведення ремонтних робіт; пільгове перевезення людей в міському транспорті; надання матеріальної допомоги; поліпшення житлових умов; призначення та виплату соціальних допомог та субсидій; отримання ліків відповідно до програми «Доступні ліки»; ремонт доріг та асфальтування прибудинкових територій тощо. Тому серед прохань, які турбували містян найбільше, можна виокремити наступні:
– надання матеріальної допомоги на лікування, поховання та побутові потреби звернулося 1202 громадянина (34,59 %), призначено матеріальну допомогу на суму 2 млн 930 тис грн. За відповідний період 2019 року – 966 звернень;
– ремонт комунального господарства (ремонт покрівлі, цоколя, систем водо- і теплопостачання, ліфтів тощо) – 1054 звернення (30,31%), за відповідний період 2019 року – 1400 звернень. Так, протягом року було відремонтовано 122 ліфти, проведено грейдерування доріг на 31 вулиці; видалено 450 аварійних дерев та проведено коронування 542 зелених насаджень; здійснено ремонтні роботи по зовнішньому вуличному освітленню на 134 вулицях;
– потреба в соціальному захисті – 856 звернень (24,63%), за відповідний період 2019 року – 1199 звернення.
У звітному році найбільше клопотань надійшло від пенсіонерів 576 (16,6%). Також до міської ради зверталися люди з інвалідністю, учасники війни та бойових дій, родини загиблих, одинокі матері та багатодітні сім’ї.
Щоквартально на офіційному веб-сайті оприлюднюються відомості про організацію роботи щодо звернень громадян. Відповідні дані постійно висвітлюються в газеті «Вільне слово». В Олександрійській міській раді запроваджено постійний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян та впроваджена автоматизована програма «Звернення громадян».