Олександрія — це місто контрастів. Воно розташоване на півночі Кіровоградської області, приблизно за 70 кілометрів від обласного центру.
З середини минулого століття Олександрія розбудовувалась у кращих традиціях промислових міст, на вулицях виростали будівлі, які сформували сучасний образ Олександрії і стали своєрідними візитками. Місцями образ типового радянського міста розчиняється в старій забудові XIX сторіччя, демонструючи особливу оздобу колишніх будинків фабрикантів і купців. На початку 00-их більшість шахт остаточно закриваються, залишивши після себе величезні по площі вугільні розрізи з напівзатопленими екскаваторами на дні.
Сьогодні Олександрія — це неосяжний простір для нової історії, яку щодня творять її містяни.
Логотипом бренду є комбінований графічний знак, що складається із шрифтової частини та символа. Він створений у лаконічному геометричному стилі. У концепцію закладено мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством.
Розроблено 9 варіантів логотипа, враховуючи англомовну версію. Логотип використовується тільки чорного кольору. Заборонено здійснювати будь-які зміни в логотипі, не передбачені цим брендбуком.
Для концепції брендування збережено три основні фірмові кольори з герба міста — жовтий, зелений і малиновий, а також два додаткові — білий та чорний.
Логотип, а точніше його частини стають фірмовими елементами бренду.
Геометричні об’єкти — лінії, галочки, коло — завжди мають бути забарвлені кольором, відмінним від основного тла, щоб додати ненав’язливих яскравих акцентів.
Тенденцію мінімалістичних ілюстрацій підхопили й ефектні олександрійські
барельєфи.
Далі наведені приклади ілюстрацій об’єктів, які поступово з’являються в новій історії міста.