Із 1 до 4 листопада в Центрі надання адміністративних послуг буде здійснюватися прийом заяв від власників житла щодо отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які проживають безкоштовно.
Прийом буде проводитися за попереднім записом в електронну чергу. Отримати талони можна на рецепції ЦНАПу ( перший поверх приміщення міської ради).
Перелік необхідних документів (оригінали та копії):
1. Заява встановленого зразка (формується адміністратором при реєстрації послуги).
2. Паспорт громадянина України заявника, як власника житла. При поданні паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити довідку про реєстрацію місця проживання особи.
3. Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника.
4. Довідка про реквізити рахунку власника житла у форматі IBAN.
5. Документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення.
6. Копії довідок про реєстрацію внутрішньо переміщених осіб.
7. Копії паспортів внутрішньо переміщених осіб. При поданні паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити довідку про реєстрацію місця проживання особи.
8. Копії реєстраційного номера облікової картки платника податків кодів внутрішньо переміщених осіб.
9. Копія свідоцтва про народження дитини (якщо серед ВПО є дитина).
10. Контактний номер телефона кожного ВПО.
11. Витяг з реєстру щодо пошкодження/знищення житлового нерухомого майна внутрішньо переміщеної особи або рішення органів місцевого самоврядування про фіксацію факту прошкодження/ знищення майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації.
12. Нотаріально посвідчена довіреність, яка дає право представляти інтереси заявника у разі подання документів уповноваженою особою. У випадку, коли довіреність видана на території іншої держави, додається переклад довіреності на українську мову, з нотаріальним посвідченням.
Якщо власників майна декілька, заяву може подати один із співвласників без письмової згоди інших. Спадкоємці, які прийняли спадщину, також мають право подати заяву на отримання компенсації; в такому випадку подаються документи, які підтверджують факт прийняття спадщини (наприклад, довідка про реєстрацію місця проживання зі спадкодавцем на дату його смерті, витяг із спадкового реєстру).
Документи будуть прийматися за адресою: м. Олександрія, проспект Соборний, 59, вівторок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця – з 8:00 до 15:30, вихідні – субота та неділя.
Телефон для довідок: 0-800-40-44-45.