Із 1 по 5 травня включно в приміщені Центру буде здійснюватися прийом заяв від власників житла щодо отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які проживають безкоштовно.
Прийом буде проводитися за попереднім записом в електронну чергу, яка буде формуватися на прийомний робочий день. Отримати талони потрібно на рецепції ЦНАПу (перший поверх приміщення міської ради).
Перелік необхідних документів (оригінали та копії):
1. Заява встановленого зразка (формується адміністратором при реєстрації послуги).
2. Паспорт громадянина України заявника, як власника житла. При поданні паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити довідку про реєстрацію місця проживання особи.
3. Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника.
4. Довідка про реквізити рахунку власника житла у форматі IBAN.
5. Документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення.
6. Копії довідок про реєстрацію внутрішньо переміщених осіб.
7. Копії паспортів внутрішньо переміщених осіб. При поданні паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити довідку про реєстрацію місця проживання особи.
8. Копії реєстраційного номера облікової картки платника податків кодів внутрішньо переміщених осіб.
9. Копія свідоцтва про народження дитини (якщо серед ВПО є дитина).
10. Контактний номер телефона кожного ВПО .
11. Витяг з реєстру щодо пошкодження/знищення житлового нерухомого майна внутрішньо переміщеної особи або рішення органів місцевого самоврядування про фіксацію факту прошкодження/знищення майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.
12. Нотаріально посвідчена довіреність, яка дає право представляти інтереси заявника у разі подання документів уповноваженою особою. У випадку, коли довіреність видана на території іншої держави, додається переклад довіреності на українську мову, з нотаріальним посвідченням.
Якщо власників майна декілька, заяву може подати один із співвласників без письмової згоди інших. Спадкоємці, які прийняли спадщину, також мають право подати заяву на отримання компенсації; в такому випадку подаються документи, які підтверджують факт прийняття спадщини (наприклад, довідка про реєстрацію місця проживання зі спадкодавцем на дату його смерті, витяг із спадкового реєстру).
Нагадуємо, що власники майна після вселення у житлове приміщення внутрішньо переміщених осіб зобов’язані того ж дня або наступного подати повідомлення про безкоштовне розміщення ВПО до управління житлово – комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради за адресою: м. Олександрія, вул. Бульварна, 25, телефон для довідок: 7-39-04, 0689060736.
Документи на отримання компенсації будуть прийматися за адресою: м. Олександрія, проспект Соборний, 59.
Графік роботи: з 8:00 до 17:00, вихідні – субота та неділя. Під час повітряної тривоги прийом громадян не здійснюється.
Телефон для довідок: 0-800-40-44-45.