Пакет документів на отримання фінансування має містити:
– заяву встановленого зразка (Додаток 1);
– копії статуту (положення) та свідоцтва про реєстрацію громадської організації (подаються одноразово під час отримання бюджетних коштів вперше, якщо до зазначеного статуту (положення) та свідоцтва не вносилися зміни;
– копію рішення про присвоєння громадській організації ознаки неприбутковості;
– копію протоколу засідання центрального статутного органу громадської організації про обрання посадових осіб та кількісний склад виконавчого апарату;
– розрахунки та обґрунтування за напрямами використання бюджетних коштів, за формою, що додається (Додаток 2).
Громадські організації, які отримували фінансування у 2022 році, повинні подати звіт про використання коштів (Додаток 3).
Місце подання: відділ внутрішньої політики міської ради (кабінет 412 приміщення міської ради).
Умови отримання та використання коштів місцевого бюджету визначено рішенням Олександрійської міської ради від 21 грудня 2019 року№ 854 «Про затвердження Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським організаціям на реалізацію проектів та заходів, забезпечення виконання завдань їх статутної діяльності».