QR Code
https://olexrada.gov.ua
phone_iphone

Центру надання адміністративних послуг  Олександрійської територіальної громади «Центр ДІЇ» 10 років

7 грудня виповнюється 10 років, як в Олександрійській громаді був створений Центр надання адміністративних послуг «Центр ДІЇ».

За цей час центр адмінпослуг поступово розширював спектр обслуговування населення, аби задовольнити всі потреби громадян в оформленні різноманітних документів, видачі довідок, дозвільних документів та реєстрації бізнесу і майна.

У 2012 році на час відкриття ЦНАП надавав 61 послугу, серед яких були реєстрація бізнесу, дозволи на земельні роботи, погодження схем розміщення новобудов, видача архівних довідок тощо.  З кожним роком кількість послуг поступово розширювалась, в середньому на 20%. Значне збільшення кількості послуг відбулося після проведення реформи децентралізації.

У 2016 році було впроваджено послуги з реєстрації місця проживання та зняття шляхом передачі повноважень від Державної міграційної служби до Олександрійської міської ради.      

  У 2017 році встановлено програму «Отримувач послуг ЦНАП» та електронну чергу з метою пришвидшення обслуговування громадян. На даний час громадяни не заповнюють жодних заяв, їх друкують адміністратори; адміністратори мають зчитувачі ID-карток та зчитувачі штрих-кодів, що пришвидшує надання послуг та опрацювання видачі звернення.

Того ж року впроваджено надання послуги з оформлення та видачі паспортів громадянина України та закордонних паспортів.

 У 2018 році було створено власний веб-сайт ЦНАПу, який містить інформацію про напрямки роботи, переліки документів на кожну послугу, реквізити вартості адміністративних зборів, контакти та новини щодо діяльності ЦНАП, а також дозволяє записатися в електронну чергу. До Дня захисту дітей відкрили дитячий куточок.

В червні 2019 року підключено до електронного обміну даними між ЦНАПом, комунальним підприємством «Житлогосп» та управлінням соціального захисту населення.

 У 2019 році пройшли відбір щодо участі в програмі ULEAD з Європою, за якою передбачалося покращити якість надання адмінпослуг, провести інституційне створення (навчання працівників), придбання нової комп’ютерної техніки та меблів.

 Також введено в роботу «Реєстр громади м. Олександрії», до якого внесено  дані про 65 тисяч осіб з метою полегшення отримання соціальних послуг (субсидій, отримання соціальних виплат одиноким матерям, видача довідок про реєстрацію місця проживання).        

У 2020 році ЦНАП м. Олександрії перший в області увійшов до складу Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг, серед членів потужні Центри міст Києва, Луцька, Рівного, Харкова, Кривого Рогу, Одеси, Львова.

Також цього року запроваджено комплексну послугу «єМалятко», за якою батьки новонародженої дитини можуть одночасно отримати 5 послуг за однією заявою.

У 2021 році утворено віддалені робочі місця адміністраторів в приєднаних населених пунктах с.Ізмайлівка, с. Головківка, сел. Олександрійське, с. Звенигородка.

Також відбулася передача повноважень щодо прийому документів з соціальних послуг від управління соціального захисту населення міської ради до ЦНАПу.

 У рамках виконання програми ULEAD з Європою для підвищення рівня та швидкості обслуговування ЦНАП отримав 17 нових потужних  комп’ютерів, 10 багатофункціональних пристроїв, 19 робочих місць, шафи для документів, стільці, сейфи тощо.

  Здійснено ремонт частини приміщення з метою розширення приміщення ЦНАПу.

  У 2022 році працівники ЦНАПу долучилися до виконання поставлених державою завдань щодо розселення та реєстрації внутрішньо переміщених осіб. З цих питань було додано 3 послуги соціального характеру.

У жовтні отримано підтвердження відбору ЦНАП як учасника державної програми щодо безкоштовного постачання обладнання для реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія з подвійною системою захисту інформації(подвійний ступінь ламінування).

Сьогодні Олександрійський ЦНАП пропонує громадянам 274 послуги. Серед них: оформлення внутрішніх і закордонних паспортів; реєстрація місця проживання; видача довідок про реєстрацію та склад сім’ї; соціальні послуги (допомоги та субсидії); реєстрація бізнесу; отримання дозволів на будівництво; реєстрація прав власності на нерухоме майно; реєстрація транспортних засобів та видача посвідчення водія та інші.

Протягом 10 років до ЦНАПу звернулося 246,5 тисяч громадян та було надано майже 244 тисячі послуг.

Крім збільшення кількості послуг, розширився й штат працівників. На сьогодні в роботі ЦНАПу задіяно 25 фахівців, 5 із яких надають послуги на віддалених робочих місцях у селах і селищах Олександрійської громади.

Сьогодні, незважаючи на воєнний час, відключення світла та інтернету, ЦНАП продовжує надавати населенню повний спектр послуг.

Усі адміністратори мають дозвіл і доступ роботи з Державним реєстром нерухомого майна, Державним реєстром бізнесу, Державним реєстром актів цивільного стану, Загальнодержавним демографічним реєстром, Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва, Реєстром територіальної громади та Соціальної громади (щодо надання соціальних послуг), а також доступ до Державного земельного кадастру уже на стадії погодження. Також ЦНАП вже має доступ до реєстрації транспортних засобів і видачі посвідчень водія.

В Олександрійському ЦНАПі працює команда професіоналів, висококваліфіковані фахівці, які готові допомогти швидко і якісно вирішити адміністративні питання, з якими звертаються жителі громади.