QR Code
https://olexrada.gov.ua
phone_iphone

З 16 січня обслуговування – українською!

16 січня 2021 року набрала чинності стаття 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», основною вимогою якої є використання української мови під час обслуговування споживачів.
Підприємства, установи та організації всіх форм власності, фізичні особи – підприємці, інші суб’єкти господарювання здійснюють обслуговування та надають інформацію про товари чи послуги, у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, державною мовою. Інформація українською мовою може дублюватися іншими мовами.
Вимога Закону щодо обслуговування державною мовою стосується не лише сфери торгівлі, а й галузей надання освітніх, медичних, соціальних послуг тощо.
На прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін.
Якщо право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене, громадянин може владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати державною мовою, звернутись до керівництва закладу або на “гарячу лінію” установи.
У разі відмови або ненадання інформації (послуг) державною мовою можна подати скаргу до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адресу 01001, м.Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку [email protected] або заповнити форму на сайті https://mova-ombudsman.gov.ua/.
Для надання додаткової інформації та консультацій можна звертатися за номером телефону 044 293 11 79, який працюватиме у робочі дні з 9:00 до 17:00 години.