QR Code
https://olexrada.gov.ua
phone_iphone

Заходи соціального захисту населення у січні-жовтні 2021 року

Ситуація на ринку праці м. Олександрії та Олександрійського району характеризується постійним попитом на працівників сфери торгівлі та послуг (15,2 %), менеджерів та професіоналів (23,2%), робітників з обслуговування, експлуатації та контролювання за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин (22,5%), кваліфікованих робітників з інструментом (24,6%), фахівців (8,7%), та найпростіші професії (5,8%).
Станом на 1 листопада 2021 року на обліку в центрі зайнятості перебувало 1,5 тис. осіб, з яких 70,2 % складали жінки, 30,4 % – молодь віком до 35 років, кожен третій належав до осіб, які мають додаткові гарантії щодо сприяння у працевлаштуванні, 25,3 % зареєстрованих безробітних були сільськими мешканцями.
Загалом на обліку в Олександрійському міськрайонному центрі зайнятості у січні- жовтні 2021 року перебувало 6,0 тис. безробітних, з них набули статус безробітного безпосередньо у жовтні місяці – 0, 203тис. осіб.
Протягом січня- жовтня 2021 року за сприяння Олександрійського міськрайонного центру зайнятості отримали роботу 1917 осіб, з них 1715 зареєстрованих безробітних громадян. Брали участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру – 368 осіб; проходили професійне навчання за направленням Олександрійського міськрайонного центру зайнятості – 281 особа.
Станом на початок листопада 2021 року 1,1 тис. осіб отримували допомогу по безробіттю.
Станом на 1 листопада 2021 року кількість вакансій у базі даних Олександрійського міськрайонного центру зайнятості становила – 138. У середньому на одну вакансію претендувало 11 осіб.
На сьогодні затребувані на ринку праці: спеціалісти державної служби (місцевого самоврядування), фахівці з публічних закупівель, вихователі дошкільних навчальних закладів, продавці продовольчих та непродовольчих товарів, робітники зеленого будівництва, трактористи, слюсарі із складання металевих конструкцій, монтери колії, електрозварники ручного зварювання, та інші.